Mulle iski nyt joku ystävänpäivä kriisi ! Kortteja pitäis vielä väsätä vino pino ja kaikkea muutakin vielä hoitaa, mutta mulla ei oo mitään inspiraatiota eikä kauheesti aikaa eikä mitään kummosia värkkejä...Mitä mä teen???? Muutenki olis kaikkea hommaa, mutta mulla sekoo pää, jos mä yritän hoitaa kaiken samana iltana ja yhtä aikaa... Miten vuosien varrella tästä ennen mukavasta ja leppoisasta ystävysten juhlasta on tullut suuri stressin lähde! No taidan pistäytyä tuola Hello Kitty Hell -sivulla jonka tuonne netti tärpit laatikkoon jo linkitinkin, ja hakea sieltä pirteistä, sokerin makuisista kuvista vähä jotain inspiraatiota... Toivotaan, että mä huomanna heraan kauniina ja elämääni tyytyväisenä ja vietän elämäni hulvattomimman ystävänpäivän, joka tuskin kouluun päästyä on kovinkaan vaikeaa, kun saa kuunnella meidän luokkalaisten mielipuolisen hulvattomia juttuja... :)