No, niin ja näin. Juuson vierestähän mä taas heräsin... Kun kello oli  6, ja ei toivoakaan enää, että saisin nukuttua. Kahvi keittymään, haju saa jonku muunki mun kanssa valvomaan. Lauantai, lauantai, lauantai.... Voi pöllö! Meidänhän piti mennä tänään Jannen luo! Janne on meidän isoveli, joka on asunut jo aika kauan omillaan. Meillä on ollu tapana jo kauan, että me mennään lauantaisin Jannen luo kattomaan jotain leffaa, ja usein ollaan sielä yötäkin. Tou! Ja nyt oli vielä mun vuoro hommata leffa. Mutta jos mä valitsen niin Juuso ja Janne aina natkuttaa niistä. Mä tarvisin avukseni jonkun joka ymmärtää tota jätkien outoa leffamakua. Mikko! Missä mun kännykkä taas on!? Löyty! Nyt äkkiä tekstari Mikolle.
                                             Heips! Mulla on ongelma, jossa sä voisit
                                             ehkä auttaa, nähään 10 Filmtownin edessä!

Samassa kun mä sain viestin lähetettyä Juuso kömpi ylös sohvalta. Kello oli 7. Juuso virnisti mulle ja haki kaapista Nalle Puh -mukinsa. Mun Disneyn Prinsessat -muki oli tälle aamua täytetty jo monta kertaa. Meille vois antaa Juuson kanssa jonkun Suomen Suurin Kahvin Kuluttaja -palkinnon, koska aina kun me keitetään kahvia, sitä keitetään täyspannu. Ja sellanen keitetään aika usein, koska yks pannullinen menee jo aamulla ekana. Siinä me sitten istuttiin keittiössä ja jauhettiin maailman menoa...