Mulla menee ihan totaali hermot nyt! Huomenna olis isän vihkimä tilaisuus ja mä sain kunnia tehtävä..., olla bestman. Kaikki on näiden häiden suhteen jätetty ihan viime tinkaan. Mun hartijahuivi tehtiin vasta tänään, tänään vasta soitettiin kanttorille, pääseekö se edes oikeaan aikaan oikeaan paikkaan ja kaikki vaan hössöttää ja ärrrr! Kaiken kukkuraksi toinen siskopuolistani oli hajottanut mun rakkaan fisu -korun jonka hänelle ystävällisesti lainasin, kun hän se väristä korua kaipasi. Musta alko just tuntua, että tää viikonloppu menee ihan päin takapuolta. Ainoat kivat asiat on ollu, että mä sain ihanan Betty Boop -laukun ja ostin jostain alekopasta sellasta keltasen ja oranssin välimaastosta olevaa hiusväriä jota ajattelin koittaa huomenillalla mummolassa olessa, tosin hekku armaan suostumus asialle täytyisi ensin saada.... Mites olis äiti!? ;)

I Know you love me,

XOXO, GossipGirl.