Ajelin rakkaalla Hondallain eilen ja kaaduin, tietty. Nyt on sitte oikee silmä puoliksi musta, sääret auki, jalat mustelmilla ja käsi auki ! Kyllä tuntu ihanalta hölkätä metässä, liikka tunnilla... Mä näytän aivan mursulta !!! Ei sillä, kyllä mun ajot jatkuu mutta hermot menee ku on joka paikka kipee ! Kyllä se motocross vaan on NIIIIN kiva harrastus ! No keskiviikkona meen taas iskän luo ajeleen, että luultavasti postaan tässä tämän viikon aika onnistuinko tekemään muita töllejä kun tähän astiset...

Tiina kirjoista muodostunut hokema on mun ainut piristykseni tänään...
"Olet kelju kaveri, mutta sinulla on hieno pomppa ja komeat sukset !"

Älkää kysykö mikä siinä on hauskaa... Kun sitä samaa oon miettinyt itekkin, muttei mulle oo kyllä valjennu... Hyvät naurut se silti kirvoittaa joka kerta ! :DD