"Mulla oli kyllä tosi kivaa. Sä tietenkin kattelit koko illan kelloa, kun et jaksa enää mun outoja-sakeita juttuja.?" mä sanoin ja irvistin Mikolle. "Hah haa, no joo, oli mullakin tosi hauskaa," Mikko sanoi hieman hämillään. Sitten mä rohkaisin mieleni ja kysyin suoraa, asiaa joka oli vaivannut mua koko illan. "Tää kuulostaa aivan amerikkalaiselta draamasarjalta, mutta missä me nyt mennään? Tai siis oliko tää nyt vaan vastapalvelus siitä Joonas -jutusta, jotain kaveritouhua vai oliko nää nyt treffit ?" Mikko katsoi mua vähän ällistyneenä. "Noo, jos et sä kerro kellekkään niin tää vois olla myös sitä jälkimmäistä jos sä haluat, jos et niin sitte tää  on kai sitä ekan ja tokan välimuotoa." "Mun puolesta me voidaan koittaa tätä sinä viimeisenä, jos ei se toimi perutaan se ja siirrytään siihen kaveri linjalle." "Okei," Mikko sanoi ja hymyili mulle. "Ainiin ja btw. eikös amerikkalaisissa saippuasarjoissa aina pussata ekoilla treffeillä?" "Taidetaan niissä..." mä sanoin ja  sitten Mikko pussasi mua äkkiä. Sitten se sanoi mulle hyvät yöt ja heipat ja minä sille takaisin, sitten me lähdettiin molemmat kohti kotia. Mä ajattelin, että Juuso ajattelee vielä vaikka mitä, kun mä meen kotiin naama loistaen kuin Naantalin aurinko. Mä ryhdistäydyin ja menin kotiin. Ja huomasin, että tulossa olisi elokuva ilta, koska Juuso kolisteli vaatehuoneessaan ja pöydällä oli kipollinen poppareita. Jokohan me tällä kertaa jaksettaisiin mennä sänkyyn asti kumpikin nukkumaan ? ;)