Aah, perjantai! ;D
Viimeinkin perjantai, enhän mä sitä odottanukkaan ku tiistaista asti! Ja viimein pääsin tänne koneen ääreen... Mä olin tänään kaupungilla ja näin vaikka mitä ihanaa ! Voiku olis ollu rahaa, niin olisin ostanu vaikka mitä, mutta ainut asia mitä mukaan tarttu oli Aukialta semmonen kelta-valkonen vyö joka maksoi huikeat 1€ jossain ale laarissa... Mutta eilen mä ostin ihanat kengät Aleksi 13:sta semmoset mustat korottomat nilkkurit joissa on semmosia solkia, makso 39,95€ Ne oli niin ihanat etten voinut niitä vastustaa... Nyt mun ainut ongelma on vaan se ettei mulla oo tälle iltaa mitää kivaa tekemistä, joten taidan nörätä puolen iltaa ja sitte lukea jotain kirjaa... Tai jotain... Ja ylläri-ylläri mua taas kerran ärsyttää... Mutta se voi toki johtua myös siitä, että mua väsyttää aika lailla. No mä en oo tainnu pitää mitään esittely tuokiota itsestäni, joten oliskohan nyt sen paikka !? Eli siis, olen musta-puna hiuksinen noin 155cm pitkä tyttönen ja harrastan esimerkiksi klassista balettia, nykytanssia, pianon soittoa, lukemista, piirtelyä ja rc:tä... Kuuntelen aika emo-henkistä musiikkia, eli esimerkiksi My Chemical Romance:a, Billy Talenttia ja Avril Lavingnea, kesän jälkeen olen nähnyt kaikki livenä, kun liput hommasin tuonne ensi kesät Avrillin keikalle, ja MCR:n ja Billyn näin viime kesänä... Olen siis aika lyhyt, ja paksu ;) Omistan myös ompelu koneen joten ompelenkin jonkun verran vaatteita yms. Toivottavasti saitte musta jonku laisen kuvan...1296712.jpg
Tässä ohessa siis vielä aika huono kuva musta ;)